Informacija
Tootekataloog

Elliptilised trenažöörid

Elliptilised trenažöörid - Bigbox.ee internetipoes müüakse selliste kuulsate tootjate nagu Spirit, Tunturi, Kettler, Sole, Hms kaupa. Hinnad algavad 311,99 €. Bigbox.ee poest leiate rohkem kui 53 erinevat mudelit. Vasakpoolsete filtrite abil saate hõlpsalt muuta soovitud toote parameetreid teie jaoks sobivaima toote leidmiseks. Toimetame selle kategooria toote kohale selle kõrval märgitud tähtaja jooksul.

Elliptilised trenažöörid

Elliptilised trenažöörid on ideaalsed kui soovid treenida palju erinevaid lihasgruppe oma kehas. Näiteks jalalihaseid nagu sääre- ja reielihased, tuharalihaseid, kõhulihaseid, käelihaseid nagu biitseps ja triitseps, õlad ja seljalihased. Suurema osa koormusest saavad jalalihased, aga ka kõik teised lihased saavad korraliku treeningu. Tunturi elliptilise trenažööriga treenimine on ideaalne ka siis, kui sul on vigastus ja soovid siiski trenni teha. Statsionaarse trenažöör ratta või elliptilise trenazööriga treenimine on kardiotreeningu vorm, mis tugevdab südant, ergutab vereringet ning hoiab head kolesterooli ja veresuhkru taset. Sellel on ka kasulik mõju vererõhule. Samuti takistab see kaltsiumi eemaldamist, hoides luud tervena. Nii on mõlema nii statsionaarse kui ka elliptilise trenažööri müük järjest suurenenud ja erinevaid valikuid leiab nii jõusaalides kui ka kodudes.

Elliptilise trenažööri omapärad

Elliptilisel trenažööril treenimine tundub natuke nagu murdmaasuusatamise ja trepist ronimise vaheline segu, nii et see on väga lõbus. Kui hoiad liikuvatest käepidemetest kinni ja pumpad tõesti oma käsi ning liigutad jalgu, võib elliptilise trenažööriga treening olla tõesti kogu keha treening. Lihased, mis tunnevad trenni kõige rohkem: tuharalihased, reielihased, nelilihased, triitseps ja deltalihased (käte ja õlgade ülaosa). Selle kogu keha pingutuse tulemus? Saad 30 minutiga elliptilisel trenažööril põletada 270-400 kalorit. Siiski, ükskõik kui lõbus elliptiline trenažöör ka pole, pole see väga funktsionaalne. Kuna liigutused ei kandu üle reaalsesse maailma, pole elliptiline trenažöör ideaalne kasutamiseks mis tahes konkreetse sündmuse jaoks treenimiseks. Näiteks kuna liikumismuster ei ole sama, ei muuda elliptilise trenažööri kasutamine sind paremaks jooksjaks ega suurenda oluliselt sinu võimet pikka aega joosta või sörkida. Nii et kui treenid 5 km jooksuks või soovid oma jooksmise oskusi arendada, on sul ilmselt parem osta ja olla jooksulindil.

Statsionaarse trenažööri omapärad

Sarnaselt elliptilise trenažööriga on statsionaarne jalgratas vähese mõjuga ja liigestele sõbralik viis südame treenimiseks. Kuigi see paneb rohkem rõhku alakehale (tuharalihastele, reielihastele ja sääremarja lihastele), suudab jalgratas mõjuda ka sinu ülakehale. Muidugi, nagu elliptilise trenažööri puhul nii võib ka statsionaarse jalgrattaga lihtsalt fookus kaduda. Mõnel inimesel on ratta, eriti istmega lihtsalt raske harjuda. Üks lahendus? Väikese lisapolstri saamiseks võid valida polsterdatud rattapüksid.

Suurepärased on mõlemad trenažöörid

Niikaua kui pingutad võrdselt, suurendab nii elliptiline trenažöör kui ka statsionaarne jalgratas sinu kardiovaskulaarset vastupidavust ja toniseerib lihaseid sarnasel viisil. Ehkki elliptilisel trenažööril on ülakeha kaasamisel väike eelis ei tohiks see ratta kasutamise jaoks siiski olla takistuseks. Elliptilise trenažööriga ülakehatreeningul sa tõesti laiselda ei saa, sest masin aitab sind treenida. Samal ajal on statsionaarsel jalgrattal ülakeha töös hoidmine ja sadulast väljas sõitmine abiks, kuid jällegi ei saa see kunagi olema piisavalt õõtsuv ülakeha treening. Seda silmas pidades määravad lõpuks sinu jõupingutused kalorite põletamise, kaalulangetamise või üldise kardiotreenituse saamisel eelised, mida saad kas statsionaarse jalgratta või elliptilise trenažööri treeningu tulemusel. Palju sõltub ka seadistustest kalde või takistuse osas. Muidugi mängib rolli ka sinu isiklik eelistus. Mõned inimesed leiavad, et statsionaarne jalgratas on parem, kuid see on ainult sellepärast nii, et nad naudivad seda rohkem ja pingutavad ehk rohkem kui elliptilise trenažööriga sõites. Saad alati rohkem kasu treeningust, mis sulle meeldib. Jah, me otsime kõik võimalikult tõhusaid ja lõbusaid treeninguid seega vali ka oma vaimse ja emotsionaalse tervise turgutamiseks kardiotreening, mis on sinu jaoks kõige lõbusam.