Tootekataloog

Kojuvedu ja kandeteenus

Tasuta tarne alates 99€ ostust.

Liitu meiega sotsiaalvõrgustikes - osale loomistes ning saa teada meie parimatest pakkumistest!

NB! Seoses kullerfirmade suurenenud töömahtude ja ülekoormatusega, mis on praegusest eriolukorrast ja koroonaviiruse levikust tingitud, võivad tarned üldjuhul hilineda 1-3 tööpäeva võrra, võrreldes tavapärasega. Kui Te märkate, et Teie saadetis on hilinemas, palun võtke meiega ühendust helistades +3726682524 või kirjutades kiri aadressile [email protected]

BIGBOX.EE e-poest saate tellimusi läbi interneti vormistada 24/7 ööpäevaringselt.

Tellimuse vormistamise käigus, on Teil võimalus valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis:

  • Kättetoimetamine DPD kullerfirmaga Teile sobivasse kohta (kodu, kontor jne);
  • Omniva pakiautomaati.

Hea Klient! Seoses kättetoimetamisega läbi DPD:

 

Mitmetes piirkondades või asutustes Euroopas on kehtestatud piiranguid, mis mõjutavad otseselt või kaudselt saadetiste kohaletoimetamist. Sellest tulenevalt võib esineda viivitusi saadetiste kättetoimetamisel või esineb selge vajadus saadetis saatjale tagastada.

Kuidas saan hoida ennast ja teisi viiruste hooajal saadetisi saates või vastu võttes?

Sisestades pakiautomaadis paki väljastamiseks PIN-koodi või allkirjastades saadetise vastuvõtmist kulleri käsiterminali puutetundlikul ekraanil, soovitame eelnevalt ja pärast eraaniga kokkupuudet käed hoolikalt pesta ja/või desinfitseerida. PIN-koodi või allkirja andmiseks võib kasutada ka ühekordselt kasutatavaid kilekindaid.

Saadetise üleandmisel ja vastuvõtmisel on DPDl õigus ja kliendil võimalus võtta saadetis vastu või anda üle kontaktivabalt. See tähendab, et kulleri ja kliendi vahele jääb vähemalt kaks meetrit ning kuller teeb üle antud või vastuvõetud pakist pildi.

Alates 16.03.20 saab eraisikust saaja DPD iseteeninduskeskkonnas anda õiguse toimetada saadetis kontaktivabalt. Saaja saab enne kättetoimetamist SMS/e-kirja teavituse, milles on muuhulgas link iseteeninduskeskkonda. Saaja saab märkida, kuhu ta lubab endale saabuva paki DPD-l toimetuse aadressil jätta. Kuller jätab paki nimetatud kohta ning teeb pakist antud kohas pildi.

Saadetis, millele on tellitud kohaletoimetamine koju, kuid selle kaal ning mõõtmed lubavad saadetise toimetada pakiautomaati, siis DPD võib ajutiselt teostada selliste saadetiste kättetoimetust pakiautomaati.

 

Kaupade väljastamine ja vastuvõtmine DPD Tallinna ja Tartu depoo aadressilt on ajutiselt peatatud. Palume toimetus tellida lähimasse pakiautomaati või kulleriga. Kaupade edastamiseks palume tellida kuller või edastada saadetised pakiautomaadist. 

Eratarbijana palume eelistada kauba kohaletoimetamise valikuna pakiautomaati. Kui olete tellinud või saatja on edastanud teile kauba kulleriga koju, siis saate soovi korral enne toimetust DPD iseteeninduskeskkonnas teha pakile ümbersuunamise lähimasse pakiautomaati. Kui paki mõõtmed seda lubavad, siis toimetame teile paki pakiautomaati.

 

Viibides kodus ning tundes ennast haiglasena, palume:

-      mitte tulla saadetisele pakiautomaati järele ja püsida kodus. Vajadusel pöörduda paki hoiustamise aja pikendamiseks klienditeeniduse pool e-kirja teel [email protected];

-      mitte saata pakke.

-      mitte võtta kaupa vastu, vaid suunata kaup ümber pakiautomaati või teisele aadressile või võtta kaup vastu kontaktivabalt.

 

Saadetised, mille toimetus nõuab lunateenuse, dokumendi tagastuse või isikutuvastusteenust, siis alates 16.03.2020 on antud teenuste osutamine ajutiselt peatatud.Takistusi võib esineda ka enne nimetatud kuupäeva.

BIGBOX.EE kaupade kohaletoimetamise kohustused ja tingimused

BIGBOX.EE'st tellides on kõikidele toodetele kojuvedu DPD-ga või OMNIVA pakiautomaati on tasuline (v.a erikampaaniate puhul). Kättetoimetamise teenusetasu DPD-ga: 5€. Siin puhul on erandiks suured kodumasinad: õhupuhastitele, mikrolaineahjudele ja pliidiplaatidele on tarne hinnaks 5.99€; kõikidele teistele suurtele kodumasinatele 9.99€, Kasvuhooned 19.99€. Kojuvedu DPD-ga on kandeteenuseta* Kättetoimetamise teenusetasu OMNIVA pakiautomaatidesse 3.99 EUR ja DPD pakiautomaatidesse (üle Eesti):  2.99 EUR. (LEGO - 3.99 EUR)

NB! Saartele tarnides maksab kullerteenus 10€ võrra rohkem! Omniva pakiautomaati tarnides hind ei muutu.

NB! Lunapakke toimetatakse vaid Saaremaale ja Hiiumaale. Vormsi saarele (ja teistele väikesaartele) DPD lunapakke ei toimeta. Väikesaartele toimetatakse vaid tavapakke.

TÄHTIS: Enne saadetise pakendi kullerilt vastuvõtmist, kulleri juuresolekul, veenduge selles, et pakend on heas seisukorras ning sellel puuduvad välised vigastused (näiteks pakendi avamistunnused, muljumised, erinevad pakendi vigastused vms). Juhul kui märkate, et välispakend on mingil moel vigastatud, tuleb loobuda selle vastuvõtmisest, ning teavitada meid e-postile [email protected]

90% BIGBOX.EE klientide tellimusi toimetatakse 1-4 tööpäevaga kohale. Esitatud tarneajad toodete lehtedel on ligikaudsed. Erandjuhul kättetoimetamise tähtaeg võib pikeneda 1-14 tööpäeva võrra - sel juhul BIGBOX.EE vastutav isik annab Teile e-posti või telefoni teel viivituste kohta teada.

  • Teil on alati võimalus kooskõlastada kohaletoimetamise tähtaega. Kui pärast kulleri teavitamist ei ole Te kohapeal, teavitage sellest palun kullerit või BIGBOX.EE klienditeenindust e-postile: [email protected] ja lepime kokku uue sobiva toimetuskuupäeva.
  • Kulleriga kohaletoimetatud toodete puhul peab Saaja esitama tellimuses esitatud isiku isikut tõendavat dokumenti.
  • Oma tellimuse olekut saate vaadata peale BIGBOX.EE kodulehele sisselogimist.
  • Kui esitate tellimuse oma nimele, aga ise vastu võtta ei saa, sel juhul esitage teise isiku kontaktandmed, keda selleks isiklikult volitate.

Välise vigastuse korral, toodete arvu, kvaliteedi- või sortimendi puudumise korral, Saaja või Saaja volitatud esindajal tuleb loobuda paki vastuvõtmisest. Sel juhul Saaja või Saaja volitatud esindaja koos kulleriga täidab ära saadetise kontrollimise akti, kuhu sisestatakse kogu info leitud rikkumiste kohta.

Pakki loetakse üle antuks, kui Saaja või tema volitatud esindaja saadetise vastu võtab ja allkirjastab saatekirja (paberkandjal või elektroonilisel andmekandjal) ilma märkusteta. Loetakse, et tooted on kohale toimetatud, saadetise pakend on heas korras, toodete arv, kvaliteet ja sortiment vastab ostu-müügi lepingu tingimustele, lisateenused, mis on esitatud andmekandjal või paberil tarne kinnituses, on korralikult teostatud, kui ei tõendata vastupidist.

*TÄHTIS! Suuremahuliste toodete puhul (mille kogukaal ületab 31 kg või pakendi mõõtmete puhul üksinda kanda on võimatu), kättetoimetamise standard teenus garanteerib toodete kättetoimetamise trepikojani või eramaja välisukseni. Juhul, kui soovitud toote kaal ületab 31 kg või selle paki maht on suurem kui 300 cm, siis soovitame tellida kandeteenust.

NB! KANDETEENUST ME HETKEL EI PAKU! LISAKÜSIMUSTE KORRAL, KAS ON VÕIMALIK KANDETEENUST TELLIDA TEIE TELLITUD TOOTELE JA KÄTTETOIMETAMISE SIHTKOHTA, PALUN KONTAKTEERUGE MEIEGA.