Informacija
Tootekataloog

Kojuvedu ja kandeteenus

Tasuta tarne alates 499 (v.a. grillid, kasvuhooned ja päikesepaneelid). 

Tellimisel on võimalus valida sobiv toote kohaletoimetamise viis:

  • DPD kuller /DPD pakiautomaat
  • LP Express (Latvias Pastas) kuller
  • Venipak kuller/ Venipak pakiautomaat
  • Omniva pakiautomaat
  • Smartpost pakiautomaat

Tasumine kohaletoimetamisel

Kohaletoimetamisel saate tasuda pangakaardiga. Sularahas saate maksta vaid valides Venipaki kulleri. Pakiautomaadis saab tasuda pangakaardiga kõikides pakiautomaatides.

KOJUVEDU / KANDETEENUS – TEENUS TARNIMISE AJAL

Saadetistele, mis koosnevad suurest hulgast kergetest pakenditest (kuni 31,5 kg) või vähemalt ühest pakist kaaluga 31,5-120kg, soovitame tellida kandeteenuse.

Kuidas kandeteenus töötab?

Pakke ei tarni ei paki saatja ega ka tellija.

Teenust teostavad kullerfirma töötajad.

Soovitame tellida mahalaadmise / kandeteenuse

Kodumasinatele, mis on raskemad, kui 31,5kg, kuid kergemad, kui 120kg ;

Suurtele pakenditele (näiteks pesumasinad), mille transportimiseks on vaja kahte inimest;

Mööblile või selle komplektidele, kui vähemalt ühe pakendi või kõigi pakendite kogukaal on rohkem kui 31,5 kg;

Muude saadetiste puhul, mis koosnevad suurest hulgast kergetest pakenditest (kuni 31,5 kg) või vähemalt ühest pakist kaaluga 31,5 - 120kg.

Hoonetes, kus puudub lift või kui toode ei mahu lifti, osutatakse kandeteenust ainult kuni 5. korruseni.

 

Kasu

  • Kui kandeteenust teostab kuller, vastutame mahalaadimisel tekkivate võimalike kahjude eest.
  • Kliendile hea kogemus, sest pole vaja pakki ise tassida ega kellegi abi otsida.
  • Suuremahuliste toodete puhul (mille kogukaal ületab 31 kg või pakendi mõõtmed ei võimalda üksi kaasas kanda) garanteerib tavaline tarne kauba kohaletoimetamise eramaja esiku või välisukseni. Kui soovitud toote kaal ületab 31 kg, kuid jääb alla 120kg, soovitame tellida kandeteenuse, mille hind algab 10 €. Nii toimetavad paki kohale kaks kullerfirma töötajat, kes suudavad koos kanda suuremat eset ja suuremat kaalu. TÄHTIS: kandeteenus on saadaval ainult tööpäevadel – kell 8.00-17.00. Peale kandeteenuse tellimist võib kauba kohaletoimetamine võtta aega kuni 2-5 päeva rohkem, kuna kohaletoimetamise teostab meeskond topeltkulleriga vastavalt planeeritud marsruudile.

TÄHTIS! Tasumine kullerile ei ole võimalik, kui tellimuse kaal on 80-120kg.

  • Hoonetes, kus puudub lift või kui toode ei mahu lifti, osutatakse kandeteenust ainult kuni 5. korruseni.

Kohaletoimetamise teenustasu DPD-ga: 3,99-4,99 €. Sel juhul on erandiks suured kodumasinad - 7,99 €; Kasvuhooned 19,99 €. Saateteenuse tasu DPD pakiautomaatidesse - 2,99 €, Omniva pakiautomaatidesse (üle Eesti): 3,99 €, Venipak pakiautomaatidesse - 4,99 €, Smartpost pakiautomaatidesse - 3,99 €

Kohaletoimetamine Soome: saatmishind kuni 10 kg pakile - 19 EUR, saatmishind 10 kg kuni 30 kg pakile - 29 EUR, saatmishind 31 kg kuni 50 kg pakile - 69 EUR, saatmishind 50 kg pakile - 99 EUR.

NB! Lunarahapakke toimetatakse saartest vaid Saaremaale ja Hiiumaale. Vormsi saarele (ja teistele väikesaartele) DPD lunarahapakke ei toimetata. Väikesaartele toimetatakse vaid standardpakke. Tarnel saartele lisatakse teenustasu 12€.

Kauba vastuvõtmisel on oluline teada:

  • VAATA PAKENDITE KOGUST

Kulleri poolt tarnitud pakkide (kastide) arv peab olema sama, mis on märgitud kulleri kasutataval skanneri ekraanil. Kui tarnitavate pakkide (kastide) arv erineb, siis peab kuller skännerisse märkima tarnitud kastide arvu.

  • KONTROLLI KASTI SILT

Pakendil (kastil) peab olema silt Teie aadressiga.

  • VAADAKE SAADUD PAKENDIT JA SELLE SISU

Tarnitavad pakendid (kastid) peavad olema korrektselt pakendatud, s.t ei tohi olla rebenenud, kahjustatud, muljumisjälgedega vms. Suure tõenäosusega on siis pakendis olev kaup samuti kahjustatud . Ostja või Ostja esindaja peab keelduma sellisel juhul saadetise vastu võtmisest.

Kauba vastuvõtmisel samal päeval, kontrolli ka paki sisu, et ei oleks mõlke, kriimustisi ega muid defekte.

Saadetise pakendi kahjustuse tuvastamisel ei tohi Ostja või Ostja esindaja saadetist vastu võtta. Sel juhul vormistab veoettevõtja esindaja koos Ostja või Ostja esindajaga erisaadetise kontrollimise akti, milles on märgitud leitud kahjustus. Kahju- või muu ebakõla kohta peate esitama pretensiooni hiljemalt 24 tunni jooksul alates saadetise kättesaamisest (alates sellest, kui kinnitate saadetise kättesaamist allkirjaga või kullerile koodi dikteerimisega).

Esimesel võimalusel teavitage pakendi või toote defektidest meie töötajat e-posti teel: [email protected] või telefonil  +372 608 8861

  • TEAVITA KOHESELT

Teave valesti tarnitud pakendi (kasti) kohta palume edastada e-posti aadressile [email protected]. Esitatav teave peab sisaldama paki ja tellimuse numbrit.