Tootekataloog

PanzerGlass Samsung, Galaxy Tab A8, Clear, Screen Protector, Case friendly, Full frame coverage, Rounded edges

Kiire kohaletoimetamine 1-3 TP.

Viide 3119111

34,23 €

SAMSUNG GALAXY TAGASIOSTUKAMPAANIA REEGLID 

Kampaania

1. Samsungi toodete müüjad (edaspidi – Müüjad) korraldavad Samsung Galaxy tagasiostukampaania (edaspidi – Kampaania).

2. Kampaania viiakse läbi Müüjate veebi- ja tavakauplustes (edaspidi – Kauplus), mille nimekirja leiab aadressilt
samsung.com/lv/atpirkums/
samsung.com/lt/grazinimas/
samsung.com/ee/tagasiost/.

3. Kampaania algab 01.11.2022 kell 00:00 ja kestab kuni 01.01.2023, 23:59 (edaspidi – Kampaaniaperiood).

4. Kampaaniatoodeteks on Samsungi nutiseadmed mudelinumbriga SM-F721BLBGEUE, SM-F721BLVGEUE, SM-F721BLVHEUE, SM-F721BZAGEUE, SM-F721BZAHEUE, SM-F721BZAPEUE, SM-F721BZDGEUE, SM-F721BZDHEUE, SM-F721BZDPEUE, SM-F936BZACEUE, SM-F936BZANEUE, SM-F936BZEBEUE, SM-F936BZECEUE, SM-F936BZKBEUE, SM-R510NLVAEUE, SM-R510NZAAEUE, SM-R510NZWAEUE, SM-R900NZAAEUE, SM-R900NZDAEUE, SM-R900NZSAEUE, SM-R905FZAAEUE, SM-R905FZDAEUE, SM-R905FZSAEUE, SM-R910NZAAEUE, SM-R910NZBAEUE, SM-R910NZSAEUE, SM-R915FZAAEUE, SM-R915FZBAEUE, SM-R915FZSAEUE, SM-R920NZKAEUE, SM-R925FZKAEUE, SM-R925FZTAEUE, SM-S901BIDDEUE, SM-S901BIDGEUE, SM-S901BLVDEUE, SM-S901BZGDEUE, SM-S901BZGGEUE, SM-S901BZKDEEE, SM-S901BZKDEUE, SM-S901BZKGEUE, SM-S901BZWDEUE, SM-S906BIDDEUE, SM-S906BZGDEUE, SM-S906BZKDEUE, SM-S906BZKGEUE, SM-S906BZWDEUE, SM-S906BZWGEUE, SM-S908BDRDEUE, SM-S908BDRGEUE, SM-S908BDRHEUE, SM-S908BZGDEUE, SM-S908BZGGEUE, SM-S908BZKDEUE, SM-S908BZKGEUE, SM-S908BZKHEUE, SM-S908BZWDEUE, SM-X700NZAAEUE, SM-X700NZABEUE, SM-X706BIDAEUE, SM-X706BZAAEUE, SM-X706BZABEUE, SM-X800NZAAEUE, SM-X800NZABEUE, SM-X806BIDAEUE, SM-X806BZAAEUE, SM-X806BZABEUE, SM-X900NZAAEUE, SM-X900NZAEEUE, SM-X906BZAAEUE, SM-X906BZAEEUE (edaspidi – Kampaaniatoode).

5. Pakkumine kehtib üksnes neile Kampaaniatoodetele, mida pakub SIA „Samsung Electronics Baltics”. Klient peab jaemüüja kaupluses veenduma, et tema poolt valitud tooted kvalifitseeruvad Kampaanias osalemiseks.

6. Klient on kohustatud täitma Müüja poolt Kampaania kohta antavaid täiendavaid juhiseid.

Kampaanias osalemine veebi vahendusel

7. Kui klient soetab Kampaaniaperioodil Kampaaniatoote mõnes saitidel samsung.com/ee/tagasiost Eestis, samsung.com/lv/atpirkums/ Lätis või samsung.com/lt/grazinimas/ Leedus märgitud veebikaupluses ja valib variandina oma vana nutitelefoni, tahvelarvuti, Samsungi nutikella või Apple’i iWatch nutikella (edaspidi – Vana seade) tagasimüügi allpool kirjeldatud viisil.

8. Veebipõhise tagasimüügi korral määrab kliendi Vana seadme tagasiostuväärtuse Foxway OÜ registrikood: 12703942 aadress: Killustiku Põik 1 Vahi 60534 Eesti (edaspidi – Partner).

9. Tagasiostuväärtusele vastav summa tasutakse kliendile tagasimaksena pärast seda kui klient on oma Vana seadme Partnerile saatnud.

10. Tagasimakse saamiseks pärast Kampaaniatoote ostu peab klient külastama tagasimüügi veebilehte mis asub aadressil www.tagasiost.ee Eestis www.atpirkums.lv Lätis või www.senainauja.lt Leedus märkima soetatud Kampaaniatoote IMEI-koodi või Seerianumbri (ainult SIM-kaardita tooted) ja ostu puudutavad andmed hindama ise oma Vana seadme väärtuse ja registreeruma veebilehel 7 päeva jooksul pärast Kampaaniatoote soetamise kuupäeva. Klient mõistab et tema poolt antud hinnang on illustratiivne ligikaudne ja võib kõikuda. Täpse tagasiostuväärtuse määrab Partner.

11. Pärast seda kui klient on määranud oma Vana seadme väärtuse peab ta andma oma Vana seadme ja allkirjastatud tagasimüügilepingu 14 päeva jooksul pärast veebisaidil registreerumist üle määratud kullerile või pakiveoteenuse pakkujale kes toimetab Vana seadme ja lepingu Partnerile. Pakiveoteenus on tasuta. Kui klient ei saada oma Vana seadet või allkirjastatud tagasimüügilepingut ettenähtud tähtpäevaks Partnerile pole tal õigust vastavat tagasimakset saada.

12. Enne kui klient oma Vana seadme määratud pakiveoteenuse osutajale üle annab peab ta eemaldama Vanast seadmest kõik sellega seotud kliendikontod sealhulgas ent mitte üksnes Google’i konto (kõik Android-seadmed) Samsungi Konto (Samsungi seadmed) iCloudi (iOS seadmed) ja taastama täielikult Vana seadme tehasesätted. On soovitatav et klient teeks väärtusliku info kaotsimineku vältimiseks sellest varundkoopia.

13. Eeldatakse et Vana seade mille klient uue toote vastu tagastab on kasutatud. Vana seadet ei või tagastada lahti võetud kujul. Vana seade peab olema ühes tükis st selline nagu seadme valmistaja selle kokku on pannud. Vana seade ja kõik selle osad peavad olema originaalosad võltsitud või kolmandate isikute poolt valmistatud koopiaosadega Vanu seadmeid vastu ei võeta.

14. Saamiseks saab tagasi müüa ainult ühe Vana seadme.

15. Et osaleda kampaanias aadressil at www.tagasiost.ee, peab vana seadme väärtus komplekteeritud kujul olema vähemalt 10€.

16. Vana seadme väärtus sõltub seadme seisukorrast mudelist ja turuväärtuse kõikumisest. Partner hindab Vana seadme väärtust ja kliendi poolt määratud väärtust ning kas kinnitab kliendi hinnangu või muudab seda.

17. Kliendile tehakse tagasimakse summas mis vastab kas kliendi poolt antud või Partneri poolt korrigeeritud hinnangule kahe tööpäeva jooksul pärast seda kui Partner on määranud toote väärtuse. Makse tehakse pärast seadusest tuleneva tagastusperioodi (14 päeva) möödumist.

18. Kliendile ei maksta, kui ta tagastab tagastusperioodi jooksul enda soetatud kampaaniatoote.

19. Tagasiostuprogrammi haldab ja teostab partner mitte Samsung või edasimüüjad. Kui klient ei ole tagasiostuprogrammi protsessiga rahul, tuleb tal pöörduda otse partneri poole.

20. Klient on kohustatud lugema tagasimüügile kohaldatavaid tingimusi mis on avaldatud veebisaitidel www.tagasiost.ee Eestis www.atpirkums.lv Lätis ja www.senainauja.lt Leedus.

Kampaanias osalemine Kaupluse vahendusel

21. Kui klient soetab Kampaaniaperioodil Kampaaniatoote mõnest Kauplusest kuhu vastavalt Müüja juhistele tuleb Vana seade tagastada ning valib variandiks oma vana nutitelefoni tahvelarvuti Samsungi nutikella või Apple’i iWatch nutikella (edaspidi – Vana seade) tagasimüügi allpool kirjeldatud viisil.

22. Tagasiostuväärtusele vastav summa makstakse kliendile allahindluse vormis kui klient on ostnud Kampaaniatoote ja andnud Kauplusele koos Kampaaniatoote soetamisega üle oma Vana seadme. Kui klient ei oma Vana seadet Kauplusele ei tagasta pole tal õigust saada ei Vana seadme tagasiostuväärtust.

23. Enne kui klient oma Vana seadme Kaupluse personalile üle annab peab ta eemaldama Vanast seadmest kõik sellega seotud kliendikontod sealhulgas ent mitte üksnes Google’i konto (kõik Android-seadmed) Samsungi Konto (Samsungi seadmed) iCloudi (iOS seadmed) ja taastama täielikult Vana seadme tehasesätted. On soovitatav et klient teeks väärtusliku info kaotsimineku vältimiseks sellest varundkoopia.

24. Eeldatakse et Vana seade mille klient uue toote vastu tagastab on kasutatud. Vana seadet ei või tagastada lahti võetud kujul. Vana seade peab olema ühes tükis st selline nagu seadme valmistaja selle kokku on pannud. Vana seade ja kõik selle osad peavad olema originaalosad võltsitud või kolmandate isikute poolt valmistatud koopiaosadega Vanu seadmeid vastu ei võeta.

25. Saamiseks saab tagasi müüa ainult ühe Vana seadme.

26. Et osaleda kampaanias aadressil at www.tagasiost.ee, peab vana seadme väärtus komplekteeritud kujul olema vähemalt 10€.

27. Vana seadme väärtus sõltub seadme seisukorrast mudelist ja turuväärtuse kõikumisest. Kaupluse töötajad määravad Vana seadme väärtuse ja kohaldavad vastavat allahindlust Kampaaniatoote hinnast.
28. Juhul, kui valitud Kampaaniatoote väärtus on Vana seadme tagasimüügiväärtuse üldsummast väiksem, ei ole Kauplus kohustatud vahet välja maksma.

Üldtingimused

29. Kampaania on mõeldud üksnes jaemüügiklientidele ning seda ei kohaldata edasimüügiks ostetavatele toodetele.

30. Kampaaniale kohaldatakse Kaupluse üldisi müügi- ja tarnetingimusi kui Müüja või käesolevad reeglid ei sätesta selgesõnaliselt teisiti.

31. Kliendil ei ole õigust tagasimaksele ega allahindlusele kui selgub et klient on käesolevaid tingimusi eiranud või on Kampaania protsessi lubamatult mõjutanud.

32. Pakkumist puudutavaid reklamatsioone saab esitada 01.03.2023 selleks tuleb helistada või kirjutada kõnekeskusele:

Eestis: 800-7267 [email protected]
Lätis: 8000-7267 [email protected]
Leedus: 8800-77777 [email protected]

Kliendiarvustused selle toote kohta