Tootekataloog

Tootefilter

Hind
Filter

Toodete filter Tühjenda filtrid

 

Kui soovite osta uut madratsit, on võib-olla kõige keerulisem välja mõelda, kust alustada. Kas eelistate eelarvesõbralikke valikuid või laiutada uhke mudeliga? Ja kuidas on lood suuruse, kuju, materjali koostise ja disainiga? Jah, sellega tuleb arvestada ja teiste paljude asjadega, eriti kui ostate voodit esimest korda.

Olulised madratsiküsimused

Kui vana teie madrats on?

Mis asendis te magate?

Millist tugevust vajate?

Kui palju te kaalute?

Millist tüüpi madratsit vajate?

Mis on teie eelarve?

Mis suurust te vajate? Madratsi valimine on oluline jälgida teie voodi suurust ja milline madrats sinna sobiks. Kas väiksem varian nagu 80x200 või 90x200. Või on teil vaja pisut suuremat variante nagu madratsit suurusega 100x190, 120x190 või 140x190.

Kuigi otsingud näevad välja veidi erinevad, valmistab nendest raskustest vabanemine teid suure ostu edu saavutamiseks.

Kui vana on teie madrats?

See on esimene küsimus, millele peate vastama.Teie madratsi vanus võib mängida suurt rolli selle otsustamisel, kas teil on uut madratsit vaja või mitte. Üldreeglina võiksite hakata mõtlema uue voodi ostmisele, kui teil on vana voodi olnud üle 8 aasta. See ei ole mingil juhul kehtestatud standard, kuid on tavaliselt hea etalon, mille abil saate oma madratsiga tutvuda ja välja selgitada, kas madrats ikka teeb oma tööd. 

Mis on teie magamisasend? 

Inimesed, kes magavad selili, võivad kogeda tarbetut pinget õlgades ja alaseljas. Liiga pehme madratsiga võivad õlgadest välja vajuda, mille tagajärjeks on kumer selg ja valud, mis tekitavad selgroogu. Seetõttu vajavad need inimesed keskmiselt kindlat tunnet, mis jääb nende kahe äärmuse keskele.

Ehkki selili magajatel on vedanud, nad leiavad tavaliselt mugavust erinevat tüüpi madratsitel ja materjalidel, soovitame neil inimestel tutvuda hübriidmadratsidega, milles on kombineeritud vaht- ja vedrumadratsid.

Kui selilimagajad vajavad tasakaalu, vajavad külilimagajad sügavat survet õlgadele ja puusadele.

Kuna külilimagajad avaldavad öösel liigestele nii palju jõudu, on ülioluline, et nad maanduksid õrnale voodile, mis on spetsiaalselt loodud rõhu vähendamiseks. Paljud madratsid väidavad, et need leevendavad õla- ja puusavalu, kuid on oluline põhjalikult uurida ehituse tehnilisi andmeid, et välja selgitada, kui hästi voodi nendes kohtades survet leevendab. Soovitame sellistel magajatel kasutada mäluvahtmadratseid, mis on tuntud oma sügava kehakontuuri, vajumise ja rõhu leevendamise poolest.

Kõhulimagajad on põhimõtteliselt vastand külilimagajatele, kuna nad tahavad ülitugevat madratsit, mis tõstab puusad õlgadega samal joonel. Kuid see ei tähenda, et tahaksite lõpuks saada madratsit, mis on kõva kui kivi. Siin on võti leida voodi, mis ühendab ülitugevad aluspõhjad õhukeste mugavuskihtidega, et pakkuda üldisele tugevusele vaid puudutust. Seetõttu saavad kõhulimagajad tõenäoliselt kõige paremini hakkama sisevedrustusega või hübriidmadratsil, mis ühendab kõrged osad kas padjakate või tepitud kattekihiga.

Kokkuvõte

Madratseid päris palju suuruse poolest alates 90x190, 80x190 ja lõpetades suurte 140x200, 160x200, 180x190 ja 180x200 madratsitega.

Kui saaksime unistuste madratsi leidmisel anda ühe nõuande, oleks see keskendunud sellele, mida TEIE konkreetselt vajate. See on isiklik teekond, seega pöörake tähelepanu teie jaoks kõige olulisematele teguritele ja sellele, kuidas magate. Kui teete seda, pole meil kahtlustki, et maandute madratsile, mis on teie jaoks täiesti õige.