Informacija
Tootekataloog

Sangpommid - raskused

Sangpommid - raskused - Bigbox.ee internetipoes müüakse selliste kuulsate tootjate nagu Tunturi, ProveSport, TOORX, Hms, AzaFit kaupa. Hinnad algavad 2,04 €. Bigbox.ee poest leiate rohkem kui 166 erinevat mudelit. Vasakpoolsete filtrite abil saate hõlpsalt muuta soovitud toote parameetreid teie jaoks sobivaima toote leidmiseks. Toimetame selle kategooria toote kohale selle kõrval märgitud tähtaja jooksul.

Mis on sangpommid?

Sangpommid on üheks lihtsamaks jõutreeningu vahendiks, mis on saamas järjest omasemaks igas majapidamises, kus on keegi, kes soovib treenida ka kodustest tingimustes. Sangpommid sobivad ideaalselt nii välisteks kui ka sisetreeninguteks. Loendamatu hulk erinevaid harjutusi praktiliselt kõigile lihasgruppidele, aga eriti kätele, jalgadele ja seljale on põhjus, miks sangpommide populaarsus ja müük on viimasel ajal järjest kasvanud. Kuivõrd saadaval on erineva raskusega sangpomme, näiteks 16 kg, 24 kg või 32 kg, leiavad kõik, vastavalt enda füüsilisele võimekusele või harjutuse raskusele, sobiva sangpommi raskuse. Kindlasti oleks mõistlik kodus omada mitme erineva raskusega sangpomme, sest just see võimaldab edukalt ja ilma vigastuse ohtu kartmata teha palju erinevaid arendavaid jõuharjutusi.

Sangpommi näol on tegemist jõutreeningu vahendiga, mis on kasutuses nii treeningsaalides kui ka kodustes tingimustes. Sangpomm on sobiv siis kui eesmärgiks on treenida enda üldfüüsilist tugevust, vastupidavust või hoopis mõlemat. Kindlasti on need treeningvahendid ka heaks täienduseks siis kui käepärastest hantlitest ja muudest kergematest vahenditest jääb treenimisel väheseks. Sangpomm koosneb kuuli osast ja sellel olevast sangast, millest saab mugavalt kinni võtta, et kuuliks olevat raskust tõsta.

Milliseid harjutusi teha ja kuidas sobivat sangpommi valida?

Sangpommiga on võimalik teha sangpommi tõstmis- ja rebimisharjutusi ning ka kükke. Lisaks võimaldab sangpomm kui treeningvahend sulle turvalise, kiire ja kogu keha treeningu, mis ei venita välja liigeseid ega koorma neid või ei tekita teisi võimalikke vigastusi võrreldes teiste tavapäraste treeningutega. Muidugi võib ka sangpommi vale käsitlemise puhul vigastusi siiski juhtuda, kuid tavaliselt juhtub neid pigem ületreenimise ja oma võimete ülehindamise korral.

Ei ole ühtegi sangpommi raskust, mis oleks kõigist teistest parem. Sangpomme saab kasutada peaaegu kõige jaoks, alates suure kordusega jõutreeningutest kuni madala korduste arvuga harjutusteni ning sangpommid sobivad eriti hästi kombineeritud liigutusteks, nagu sangpommi kiigutamine ja kükid. Raskused sangpommide puhul varieeruvad 4 kilogrammist kuni umbes 30 kilogrammini. Üldiselt on sangpommid oma kujult sarnased ehkki kuuliosa või terve vahend  võib olla kaetud kummiga või olla üldse ilma katteta. Selliseid sangpomme on kergem käsitleda ning nende eripärane kuju sunnib sind kasutama muskleid, mida läheb sul vaja ka igapäeva tegevustes.

Millest on sangpommid valmistatud?

Sangpommid on piisava raskuse ning vastupidavuse saavutamiseks valmistatud erinevatest materjalidest. Näiteks vinüüliga kaetud ja malmist valmistatud sangpomm sobib igas vanuses spordiharrastajale oma lihaste arendamiseks ja tugevdamiseks. Kattena kasutatav vinüül kaitseb sangpommi kriimustuste eest ja suurendab selle vastupidavust. Tugev malmist käepide tagab aga väga mugava ja täiesti ohutu treeningu. Malmist valmistatud sangpommid, mis on kaetud vinüüliga, on vastupidavad niiskuse ja kulumise eest. Ühtlasi selline lähenemine kaitseb ka põrandale kahjustuste tekkimise eest ning nende sangpommide ostmisel võid olla kindel, et saad neid kasutada väga kaua..

Milline sangpomm just sulle sobib?

Iga jõutreeningute austaja peaks enne sangpommi ostu sooritamist mõtlema sangpommi raskuse peale ja visualiseerima ka oma tulevasi treeninguid. Küsimustele, millise raskusega sangpomme ja kui palju osta, saab parima vastuse kui teada, millist treeningkava ja harjutusi on plaanis tegema hakata. Kui oled jõutreeningute osas alles alustav on kindlasti soovitatav võtta alustuseks kergem sangpomm ning kui oled juba edasijõudnud, siis liikuda järjest raskemate raskuste suunas. Suure raskusega saad treenida jõudu ning kergemaid sangpomme saad kasutada treeningutes, kus ühe harjutuse kordamiste arv on suur.