Informacija
Tootekataloog

Treeningu tarvikud

Treeningu tarvikud - Bigbox.ee internetipoes müüakse selliste kuulsate tootjate nagu ..., NITECORE, Prove, Tunturi, Amaya kaupa. Hinnad algavad 2,23 €. Bigbox.ee poest leiate rohkem kui 44 erinevat mudelit. Vasakpoolsete filtrite abil saate hõlpsalt muuta soovitud toote parameetreid teie jaoks sobivaima toote leidmiseks. Toimetame selle kategooria toote kohale selle kõrval märgitud tähtaja jooksul.

KKK

Kaup toimetatakse enamasti kohale 1-3 tööpäevaga. Täpsem tähtaeg on märgitud konkreetse toote juurde.

Treeningu tarvikud, mida vajad lihtsaks treeninguks

Selleks, et sinu treeningud oleksid efektiivsed ja ohutud on vaja kasutada elementaarseid tarvikuid, et hooldada seadmeid. Isegi hantlid, mille eesmärk on raskuste tõstmine, vajavad spetsiaalset hooldust. Silikoonõli on üks peamiseid hooldusvahendeid, mida kasutatakse jooksuradade liikuvate osade hooldamiseks ja need tagavad jooksulintide pikema kasutusea. Hantlite puhul pead lihtsalt mõtlema nendega hoolikalt ümberkäimisele.

Jooksurada vajab silikoonõli

Enamik treeningseadmete tootjaid soovitab jooksulindi rihma määrimiseks kasutada 100% silikooni, mis on saadaval pihusti ja vedelikuna. Rihma regulaarne määrimine aitab vältida rihma kulumist liigse hõõrdumise tõttu. Enamik jooksulindi tootjaid soovitab rihma määrida iga kuue kuni 12 kuu tagant, olenevalt sellest, kui sageli oma masinat kasutad. Vale tüüpi määrdeaine kasutamine võib rihma rohkem kahjustada kui seda kaitsta. Enamik tänapäevaseid seda tüüpi tooteid on silikoongeelid või -pihustid, muud tüüpi jooksulintidele mõeldud määrdeained on palju vähem levinud. Silikoonõli müüakse pealekandmise hõlbustamiseks aerosoolpurgi kujul. See ei ole eeltingimus, kuid toote pealekandmine on palju lihtsam lihtsalt pihustades, sest see tagab ühtlase jaotumise. Määrdeaine koostis on üldiselt üsna lihtne.

Milline kaubamärk valida, on sinu otsustada. Kõige tähtsam on see, et sa loeksid alati hoolikalt teavet õige kasutamise kohta. Ei ole soovitatav kasutada tavalist tehnilist õli, palju parem on osta jooksulindi silikoonõli. Pane tähele, et nii mehaanilised kui ka magnetilised ja elektrilised jooksurajad peavad olema õlitatatud, kuid kaks viimast tüüpi on üldiselt vastupidavamad ja vähem kapriissed. Jooksulindi, sealhulgas mehaanilise jooksuraja, korraliku hoolduse korral on jooksulindi normaalne eluiga vähemalt 4 aastat, seda igapäevasel, kuid mitte liiga pikal kasutamisel, näiteks tund aega päevas treenides. Proovi hoolikalt jälgida oma treeningute mehaanilise kaaslase seisundit. Kasuta määrdeainet kohe, kui märkad, et jooksulindi rihm tõmbub pingule ja kriuksub. Ära mingil juhul kasutage vigaseid seadmeid. 


Hantlid vajavad samuti hooldust

Kui oled treeningvarustuse omamises uus ei pruugi sa olla teadlik kogu selle heas seisukorras hoidmise levinumatest praktikatest. Hantlid on tavaline treeningvarustus, mis võivad kiiresti lagunema hakata, kui neid hooletusse jätta. Esimene näpunäide hantlikomplekti omamiseks on olla nende kasutamisel ettevaatlik. Hantlite kahjustumise peamiseks põhjuseks on nende vastu maapinda löömine pärast viimase korduse sooritamist. Mõned hantlid on vastupidavamad kui teised.Teine asi, mida pead hantlite kasutamisel teadma on sind ümbritsev ala. Teravad esemed võivad sinu hantleid kriimustada või kummist hantlite korpust kahjustada. See võib põhjustada ka roostetamist, kui kasutad kodus terasest hantleid.


Hantlitega on lihtne kerget jõutreeningut teha

Kui kannad aga hantlite eest hoolt on edasi juba lihtsam neid treeningul kasutada. Seisa hantlitega treenides, hoides neid mõlemas käes reie väliskülje kõrval. Hoia selg sirge ja soorita raskuste tõstmine aeglaselt külgedele, kuni sinu käed on põrandaga paralleelsed. Sinu küünarnukid peaksid olema veidi kõverdatud. Langeta hantlid aeglaselt tagasi algasendisse. Külgmised tõsted on suunatud deltalihase treeninguks. Liikumise sooritamiseks pole vaja kohutavalt suurt põhijõudu, mistõttu on see väga hea treening ka kõigile algajatele. Kujuta hantlitega treenides endale ette, et hoiad mõlemas käes ämbrit. Kui tõstad oma käed küljele, kalluta ämbreid, justkui valaksid nende sisu välja, nii et pöidlad on suunatud põrandale. See on efektiivne ja lihtne viis kuidas hantleid kasutada ja saavutada märkimisväärne tulemus.